2013. január 3., csütörtök

Ibolyás bonbon

 

Amikor tavasszal megláttam Vianne csodás ibolyás-epres bonbonjait, azonnal beléjük szerettem. Noha még azelőtt soha nem kóstoltam semmi ibolyásat, mégis a látvány, és az elképzelt íz teljesen rabul ejtett. Nem véletlen, hogy hasonló díszítés köszön vissza az én bonbonjaimon is, egyszerűen annyira tökéletes kívül-belül, hogy muszáj volt szinte ugyanúgy reprodukálnom.
Nemrégiben szert tettem némi kandírozott ibolyára, illetve ibolyaszörpre, így már semmi nem tartott vissza attól, hogy belekóstoljak a tavasz ízébe. Totális katarzis, de tényleg. Rózsamániáról ezennel ibolyamániára váltottam.
Ezúton is köszönöm Vianne-nak a receptet, és az Élményt!

Indítsuk hát tavasszal az évet :)
 

Töltelékként én a sima ibolyás ganache-t használtam (leszámítva a szárított ibolyát, mert az nem volt).



6 megjegyzés:

  1. Gyönyörűségesek! nem csodálom, hogy beléjük szerettél! :-) Várom a tavaszt, várom! S vele együtt az ibolyákat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon várom már a tavaszt, pedig még szinte el sem kezdődött a tél..

      Törlés
  2. Egy élmény lehet, mikor olvadozni kezd a szájban...Hm, jöhetne egy kóstoló... :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nagyon-nagyon finom, kellemesen, lágyan ibolyás..virtuálisan küldök néhány szem kóstolót :)

      Törlés
  3. Gyonyoruek Adel a bonbonjaid es a blog uj designja is nagyon tetszik.Pont olyam letisztult es izleses mint a tartalom :)nagy like!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szofi a kedves szavaidat, nagyon aranyos vagy <3

      Törlés